Sokan tapasztalták, hogy a szolgáltató a kirakott kukákat nem ürítette ki, a szemetet nem szállította el, annak ellenére, hogy annak díját a többség befizette az NHKV Zrt. felé. Ezzel kapcsolatban a következő tájékoztatást tudja a település vezetése adni.
KÖZÉRDEKŰ HULLADÉKSZÁLLÍTÁS
A település vezetése megkereste a tatai NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodó Nonprofit Kft. vezetőségét, jelezve a tömeges problémát. A szolgáltató jelezte, hogy a kukákon lévő matricák alapján történik a szemétszállítás, mely matricák NÉVRE, CÍMRE SZÓLÓAK. A szolgáltató továbbá jelezte, hogy a hibát orvosolja és a jelzett igényeknek megfelelően a matricákat postai úton kiküldi minden olyan SZERZŐDÖTT ügyfelének, aki azt igényli.
A szerződéssel nem rendelkező kuka tulajdonosk szemetét a jövőben nem szállítják el, de mindenki előtt nyitott a lehetőség a szolgáltatásra szerződést kötni.
Aki szerződéssel rendelkezik, de a szemetét nem szállították el és matricája sincs, az jelezze a hivatalban Hurainé Szabó Mónikánál a problémát. Az ügyintéző kapcsolatban áll a szolgáltatóval és a matricák igénylését tömegesen intézi.
Elérhetőségek:
Telefon: +36 26 392 015 (hivatali időben)
E-mail: hivatal@kisoroszi.hu
A problémát szintén kezeli a szolgáltató is, őket is lehet keresni tehát.
Elérhetőségek:
Postai elérhetőség: NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodó Nonprofit Kft., 2800 Tatabánya Fő tér 18/E.
Telefon: +36 34 600-700
Hétfő: 7:00 - 19:00
Kedd: 8:00 - 16:00
Szerda: 8:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 16:00
Péntek: 8:00 - 12:00
E-mail: ugyfelszolgalat@vvhulladekkezelo.hu
Mi történt?
A Vértes és Vidéke bevezette a matricás rendszert a kukák ürítése tekintetében. A rendszer egy QR kódos matricán alapszik, ami a gyűjtés idejében beazonosításra szolgál, azt leolvassák. A 2020. januári számlák mellékletét képezte a matrica és a tájékoztató anyag, amit vagy nem találtak meg az ügyfelek, vagy nem érkezett meg a címzetthez vagy nem volt a számlalevél része a melléklet. 2020. augusztus 1. volt a türelmi idő a matricák beszerzéséhez és felragasztásához, de erről sokan nem értesültek ugyanakkor a szolgáltató augusztus 1-e után a nem matricázott kukákat már nem ürítette.
A jövőben az év eleji számláknál érdemes lesz keresni a matricákat illetve a hiányukat azonnal jelezni kell a szolgáltató felé, elkerülendő a mostani anomáliát!