2020.08.12.

Közlemény a hulladékszállítás problémájával kapcsolatban

A tegnapi közlemény a NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodó Nonprofit Kftszolgáltatóval egyeztetve az alábbiakkal egészül ki.

  KÖZÉRDEKŰ      HULLADÉKSZÁLLÍTÁS  


A település vezetése megkereste a tatai NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodó Nonprofit Kft. vezetőségét, jelezve a tömeges problémát. A szolgáltatóa probléma kezelésére az alábbi ígéretet tette:

Azoknak, akik 2020. augusztus 11-én a hivatali órák végéig jelezék, hogy nem kaptak matricát, és szerződéssel rendelkeznek, de nincs hátralékuk, a szemetét holnap már elszállítják. Az önkormányzat hivatala a problémát jelző lakosok listáját a szolgáltatónak átadta, így a szemét elszállítása matrica megléte esetén vagy a listán szereplő cím esetén meg fog történni.

A matricák postai úton kerülnek kiküldésre minden szerződéssel rendelkező ügyfél részére. A postázás folyamatos.

Akinek nincs matricája és még nem jelezte ezt a problémát, azoknak megismételjük a követendő eljárásrendet.

Eljárásrend

Aki szerződéssel rendelkezik, de a szemetét nem szállították el és matricája sincs, az jelezze a hivatalban Hurainé Szabó Mónikánál a problémát. Az ügyintéző kapcsolatban áll a szolgáltatóval és a matricák igénylését tömegesen intézi.

Elérhetőségek:

Telefon: +36 26 392 015 (hivatali időben)

E-mail: hivatal@kisoroszi.hu

A problémát szintén kezeli a szolgáltató is, őket is lehet keresni tehát.

Elérhetőségek:

Postai elérhetőség: NHSZ Vértes Vidéke Hulladékgazdálkodó Nonprofit Kft., 2800 Tatabánya Fő tér 18/E.

Telefon: +36 34 600-700

Hétfő: 7:00 - 19:00
Kedd: 8:00 - 16:00
Szerda: 8:00 - 16:00
Csütörtök: 8:00 - 16:00
Péntek: 8:00 - 12:00

E-mail: ugyfelszolgalat@vvhulladekkezelo.hu

Mi történt?

A Vértes és Vidéke bevezette a matricás rendszert a kukák ürítése tekintetében. A rendszer egy QR kódos matricán alapszik, ami a gyűjtés idejében beazonosításra szolgál, azt leolvassák. A 2020. januári számlák mellékletét képezte a matrica és a tájékoztató anyag, amit vagy nem találtak meg az ügyfelek, vagy nem érkezett meg a címzetthez vagy nem volt a számlalevél része a melléklet. 2020. augusztus 1. volt a türelmi idő a matricák beszerzéséhez és felragasztásához, de erről sokan nem értesültek ugyanakkor a szolgáltató augusztus 1-e után a nem matricázott kukákat már nem ürítette.

A jövőben az év eleji számláknál érdemes lesz keresni a matricákat illetve a hiányukat azonnal jelezni kell a szolgáltató felé, elkerülendő a mostani anomáliát!

Kisoroszi Önkormányzat Hivatala

Sütibeállításokkal kapcsolatos információk

Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet.

Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.