Pócsmegyeri Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet közterület-felügyelő munkakör betöltésére.
KÖZÉRDEKŰ KÖZTERÜLET-FELÜGYELŐ
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidejű
A munkavégzés helye: Pest megye, 2017 Pócsmegyer, Hunyadi u. 6.
A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: 30. Közterület-felügyelői feladatkör
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: A közterület jogszerű használatának, a közterületen folytatott, engedélyhez kötött tevékenységek szabályszerűségének ellenőrzése. A közterület rendjére és tisztaságára vonatkozó szabályok által tiltott tevékenységek megakadályozása, megszakítása, megszüntetése, illetve szankcionálása. Közreműködés a közterület, az épített és a természeti környezet védelmében, valamint közreműködés a közrend és a közbiztonság védelmében. Közterület-felügyelői egyenruhában gyalogos és gépkocsizó járőrszolgálat ellátása. Együttműködés a polgárőrséggel, rendőrséggel, vadásztársasággal, gyepmesterrel.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a Pócsmegyeri Polgármesteri Hivatal belső szabályzatai az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság
- Cselekvőképesség
- Büntetlen előélet
- Középiskola/gimnázium, Közszolgálati középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és közszolgálati szakképesítés; vagy középiskolai végzettség és közterület-felügyelői vizsga.
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete,
- B kategóriás jogosítvány,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közterület-felügyelői szakmai tapasztalat
- közigazgatásban, hasonló munkakörben eltöltött tapasztalat
- ASP program felhasználói szintű ismerete
- közigazgatási alapvizsga
Elvárt kompetenciák:
- kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség,
- nagyfokú önállóság, stressztűrőképesség
- határozott fellépés
- megbízhatóság
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok fénymásolata
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy arról szóló igazolás, hogy a pályázat benyújtásáig azt kérelmezte.
- Fényképes önéletrajz a 45/2012. (III. 20.) Kormányrendelet 1. számú melléklete szerint
- Adatkezelési nyilatkozat arról, hogy a pályázó személyes adatai a pályázati eljárással összefüggésben kezelhetőek, illetve azokat a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. október 2., A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Zákányné dr. Szőke Tímea jegyző nyújt, a +36 26 814 850-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Pócsmegyeri Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2017 Pócsmegyer, Hunyadi út 6.) Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: PM/212/2020. valamint a munkakör megnevezését: Közterület-felügyelő.
- Személyesen: Pócsmegyeri Polgármesteri Hivatal, Zákányné dr. Szőke Tímea jegyző részére 2017 Pócsmegyer, Hunyadi út 6.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A pályázat elbírálásáról a Polgármester véleményezése mellett a Jegyző dönt. A Pályáztató fenntartja magának a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának a jogát.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. október 9.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: www.pocsmegyer.hu – 2020. augusztus 28.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2020. augusztus 31.
Zákányné dr. Szőke Tímea sk., jegyző