Hírek

NAV közlemény - Ügyfélfogadás rendje

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának dabasi, gödöllői, nagykátai, ráckevei, és szigetszentmiklósi ügyfélszolgálatai 2021. március 8-ától ideiglenesen bezárnak.

  KÖZÉRDEKŰ      NAV ÜGYFÉLFOGADÁS  


Cegléden, Érden, Vácon, valamint a budapesti központi ügyfélszolgálatokon és a Kormányablakokban működtetett NAV-ablakoknál (Gyál, Pilisvörösvár, Szentendre, Szob) zavartalan a nyitvatartás.

A NAV továbbra is ütemezetten fogadja ügyfeleit; az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Érdemes időpontot foglalni a NAV honlapján ( www.nav.gov.hu ) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban . Időpontot foglalni csak a központi ügyfélszolgálatra, és a NAV-ablakokhoz lehet.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérjük Önöket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.

Az interneteléréssel nem rendelkező ügyfelek a 1819-es telefonszámon is foglalhatnak időpontot. Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges.

Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága

Hírküldő
Ne maradjon le a legfontosabbb hírekről!
Kérjük adja meg nevét és email címét és vegye igénybe hírküldő szolgáltatásunkat.
Sütibeállításokkal kapcsolatos információk

Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet.

Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.