2020.11.11.

Változik az ügyfélfogadás rendje a kormányablak és a NAV irodáiban

Magyarországon Kormánya rendelkezéseivel összhangban a NAV illetve a kormányablakok ügyfélfogadási rendje módosul.

  KÖZÉRDEKŰ      NAV,KORMÁNYABLAK ÜGYFÉLFOGADÁS - COVID-19  


A NAV sajtóközleménye

Időpontot kell foglalni az ügyintézéshez

A Kormányablakokban működő NAV-ablakokban 2020. november 12-től a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalásra van szükség. Ez összhangban van a Kormányablakok ügyfélfogadási rendjével, ami a Magyarország Kormánya által kihirdetett veszélyhelyzethez kapcsolódó kormányzati intézkedések betartását szolgálja.

A Kormányablakokban NAV ügyintézésekhez időpontot a

https://www.nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa

menüpont alatt foglalhat.

A veszélyhelyzet ideje alatt a gyors és rugalmas ügyintézéshez célszerű a NAV elektronikus szolgáltatásait használni. Az e-ügyintézésről a NAV honlapján a 32. számú, a telefonos ügyintézésről pedig a 33. számú információs füzetben olvasható további információ.

Nemzeti Adó- és Vámhivatal

A kormányablakok ügyfélfogadási rendje

A kormányablakok kizárólag előre foglalt időpontra érkező ügyfeleket fogadnak. Ezzel egy időben javasolják az elektronikus ügyintézés igénybevételét.

Az elkészült okmányok személyes átvételére nincs lehetőség, azokat kizárólag postai úton tudják eljuttatni az ügyfelek részére.

Az ügyfélterekben az egyszerre ott tartózkodó ügyfelek létszámát korlátozzák, várakozni a szabad téren lehet.

Sütibeállításokkal kapcsolatos információk

Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet.

Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.